Výpověď smlouvy UPC vzor – upc klientské centrum

Vzor výpovědi smlouvy od UPC jsme pro Vás připravili dle aktuálních Všeobecných obchodních podmínek společnosti. Z důvodu naplánování odpojení doporučuje společnost UPC  nejprve kontaktovat na telefonním čísle 241 005 100. Dá se předpokládat, že se Vás budou snažit „lámat“, abyste u nich zůstali. Pokud jste slabší povaha, která neumí říct ne, pak pošlete Výpověď smlouvy UPC vzor rovnou poštou na adresu

UPC Česka republika, s.r.o.
P.O.Box 53
130 11 Praha 3 – Žižkov

Upc klientské centrum výpověď

Z vlastní zkušenosti doporučujeme poslat doporučeně (tedy s podacím lístkem, zásilku pak budete moci sledovat i na internetu na stránkách České pošty). Jednoměsíční výpovědní lhůta začne běžet první den následujícího měsíce po tom, co jim doručíte Vaši výpověď. Příklad: Výpověď odešlete 15. prosince, doručena je 18.12, výpověď začíná běžet 1.1. a 31.1. smlouva končí.
Potvrzení o přijetí výpovědi obdržíte přes Českou poštu na korespondenční adresu. Většinou Vás budou informovat o tom, že zapůjčený modem (při používání internetu) je potřeba vrátit do vymezené doby na adresu, která bude také v dopise, který obdržíte. Případně další nutné informace související s Vaší službou.

Výpověď jednotlivé služby

Obdobně můžete postupovat při výpovědi jednotlivé služby. Je nutné to uvést v textu výpovědi. Pokud ve výpovědi neuvedete, kterou konkrétní službu chcete ukončit, bude to znamenat, že chcete ukončit celou smlouvu! Také zde platí jednoměsíční výpovědní lhůta jako u příkladu výše.

——————————————————————

Výpověď smlouvy UPC vzor

dopis výpověď služeb upc, Výpověď smlouvy UPC vzor
dopis výpověď služeb upc

 

UPC Česka republika, s.r.o.
P.O.Box 53
130 11 Praha 3 – Žižkov

IČ:00562262

 

Vážení, vypovídám smlouvu č. ………….………..  bez udání důvodu v 1 měsíční výpovědní lhůtě.
Jméno a Příjmení:

Bydliště:

Podpis:

————-
Text výše si překopírujte například do Wordu a vytiskněte, podepište a odešlete na uvedenou adresu.

Máte zkušenosti s Upc, připomínky k článku, či dotaz? Podělte se o ně s námi a napište nám je do diskuse níže!

Výpověď smlouvy UPC vzor – upc klientské centrum
3 (60%) 24 votes


24 komentářů u “Výpověď smlouvy UPC vzor – upc klientské centrum”

  1. Dobrý den, tím to Vás žádám o ukončení vašich služeb na smlouvu č. 38808151to
    Tuto smlouvu ukončete ke dni 31.10.2014

    Děkuji za kladné vyřízení ! Jaroslava Lauterkranzová
    Zalužanská 282
    403 39 Chlumec

    1. Dobrý den, bohužel my nejsme společnost UPC, pouze informujeme klienty této společnosti, jak ukončit smlouvu. Prosím obraťte se přímo na společnost UPC.

      Mějte se pěkně, Redakce

  2. V listopadu jsme zrušili kabelovou televizi od UPC. Reagovali na to telefonicky až začátkem ledna (samozřejmě se nás snažili přemluvit, abychom si ji nechali, že nás to nebude stát o moc víc). Potvrzení výpovědi poštou neposlali. Paní slíbila, že pošle e-mailem adresu, na kterou je potřeba vrátit zařízení, dosud však nic nedošlo.
    Chystáme se zrušit i ostatní služby. UPC se snaží ze zákazníků ‚vytřískat‘ co nejvíc peněz za každou cenu. Kabelovou televizi jsme zrušili, abychom ušetřili. Domluvili jsme se na určitém poplatku za internet. Na ‚Moje UPC‘ jsem si všimla, že nám účtují víc, než na čem jsme se dohodli. Teď jen doufám, že nám nebudou bránit v ukončení smlouvy s tím, že nám běží nová smlouva od doby, kdy jsme zrušili kabelovku. Služby UPC jsou kvalitní, přístup ale otřesný.

  3. Dobrý den chtěla jsem se zeptat jak mám vám vratit sektobox když jsme si pořídili karty do televize děkuji zakladné vyřízení

  4. Dobrý den chtěla bych se zeptat jak máme vratit sektoboxy pořídili jsme si karty do televize děkuji zakladne vyřízení

  5. Dobrý den
    Vypovídám smlouvu č.41195941 k 30.září 2015 na adrese Praha 8, Molákova 582.ZároVeň ruším poplatek 231,-Kč měsíčně, placený prostřednictvím SIPO spojovací číslo 1322136714.
    Děkuji
    S pozdravem
    Borecká

  6. Dobrý den. Chtěla bych kabelovou televizi převést na jinou adresu. Prosím o co nejrychlejší kontaktování…..vůbec nemáte zájem o stávajícího klienta. …Již mě dochází trpělivost.

  7. K31.10.2015 ruším službu vysílání pořadů v kvalitě HD.Obraz je nekvalitní-místy seká-a ani výběr progrmů nám nevyhovvuje. Vminulém týdnu jsem souhlasila s navýšením příkonu 30 Mg na 100.zatím při zkuš. měření nikdy nedosáhl příkon více jak 35 Mg. Dočkám se nápravy Dekuji.

  8. žadam o zrušeni smlouvy na č.sl .2133920 za učelem stěhovani , žadam o ukončeni do 30 11 2015 děkuji ličartovsky

  9. Lidi, vy jste úplně dementní?
    Tahle stránka nemá se společností UPC nic společného a i je to na začátku diskuze napsáno, to snad není možný tohleto…

  10. NEREAGUJOU NA NIC TEL:KONTAKT JE KATASTROFALNI MINIMALNI ČEKACI DOBA JE30.MIN: NEŽ VAS SPOJI STOJI VÁS TO 100KČ A STEJNE NIC NEVIŘIDITE. PROTO VAM RADIM UTIKEJTE OD TÉ SPOLEČNOSTI PRIČ JSOU SERIOZNEJŠI SPOLEČNOSTI NEŽ TADY TY NAFOUKANCI KTERIM NEZALEŽI NA KLIENTY JEN ABY PLATILI TY JEJICH SLUŽBY NESCHOPNÉ.

  11. Prosím o zrušení telefonu na …Škroupové Havířov…číslo smlouvy je 1351864
    Stěhování do ..domova důchodců..Horzenkovi

  12. Dobrý den,již včera jsem Vám psala,že musíme ukončit smlouvu,a to ke dni.31.3.2016
    Z důvodu stěhování…do domova důchdocu..číslo naší smlouvy je1351864.Kde zaslat telefon a na jakou adresu…děkujeme..HORZENKOVI
    JE TO PSANÉ NA ..GUNTER HORZENEK,HAVÍŘOV-PODLESÍ ,ŠKROUPOVÁ 2/1386
    děkujeme…naše číslo mobilní je …776393541

  13. Moc výborný vzor zrovna ho potřebuji abych zrušila s nima všechny služby hlavně internet věcně to vypadava a nefunguje a z technické podpory nám bylo řečeno ze máme výborný signál.a mi jsme kousek od modemu a věcně to nefunguje.A ted když jsem volala na jejich linku tak by mi jednou nabízeli silnější modem už víc s nima nic končí nám smlouva a dál prodloužit nikdy

  14. Již 2 roky platím UPC internet 200 Mbite (to jsem zjistil nedávno dukladným měřením rychlosti) přesto že modem, který mě naistalovali, má podle technických parametru mezní propustnost 140 Mbite. Takže od samého začátku věděli že jde o podvod. V září jsem se nechal nachytat na internet 500 Mbite. Internet se nepodařilo zprovoznit ale už mi ho od řijna dokonce o 5 dni dříve než mi nainstalovali modem účtují už 3 měsíce ale internet mám stále 100 Mbite. Od řijna se jim snažím vysvětlit že internet 500 Mbite nemám a nikdy jsem ho neměl a že by měli účtovat jen co dodaji. Desítky e-mailu a několik telefonátu jsou bez odezvy. Opravdu se chovaji jako “ Šmejdi „

  15. 3.2.2018 Zdena
    Dobry den,dekuji za vzor a dost se toho vypovezeni bojim. Cetla jsem toho vice i na jinem blogu a sama jsem ucinila nekolik pokusu napsat vypoved pres internet. Marne-maji to vyborne nastavene.Jinak ale musim napsat, ze spousta lidi vubec nevi, kam co pise a o ty priserne hrubky- radeji nekomentovat…I slusnost je pryc..
    Doufam, ze doporucenou postou, s kopii, dostatecnym casovym naskokem,bez chyb a slusne- snad budu uspesna. Jeste jednou diky.Z

  16. dobry den mam dotaz pokud UPC navisuje castku cimz se meni smlouva mohu ukoncit s UPC stavajici zavazky bez doplatku?Jo a ti lidi sou fakt vymasteni kdyz nechapou ze je to poradna!

  17. Jakou ja mam zkušenost? Otresnou. Zkoušeli nové a nové balíčky a nám zůstali ty staré a ani se nenanahali zavolat a i nám nabídnout to samé co novým zákazníkům. Copak o to, to by bylo to nejmenší, ale po deseti letech si vzpomněli, že jsme jim něco nezaplatili. Údajně marný výjezd technika, který ani nedorazil a to samé i v roce 2013. A to byla ta poslední tečka. Je fakt, že když jsme zrušily s maminkou internet v balíčku, tak po třiceti dnech se neozvali, jak slibovali… Takže s touhle firmou končíme nadobro. A nikomu bych to ani nedoporučoval s nimi kdy začínat….

Napsat komentář: Monika Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *