Vodafone samoobsluha přihlášení

Vodafone samoobsluha přihlášení

Hledáte Vodafone samoobsluha? Kde je přihlášení do Vodafone samoobsluhy, vše najde v našem článku.

Vodafone samoobsluha přihlášení

Do Vodafone samoobsluha se přihlásíte zde

Vodafone samoobsluha

Jak uhradím Vyúčtování?

Nejpohodlnější je inkaso – stačí jednou nastavit a pak už se nikdy nebudete muset o platby starat. Nejrychlejší a nejjednodušší je platba přes bankomat – jediné, co musíte zadat, je vaše telefonní číslo. Online můžete platit platební kartou na stránce muj.vodafone.cz

Kde najdu platební údaje? Kolik a kdy mám zaplatit?

Jakými způsoby můžete platit a za jak dlouho vaši platbu obdržíme?
  • Inkaso – nejpohodlnější způsob úhrady. O platby se nemusíte starat a získáte volné jednotky navíc. Inkaso může proběhnout až 8 dní před splatností.
  • Bankomat – jednoduše a rychle. Stačí vědět jen vaše telefonní číslo. Platba je připsána do 24 hodin. (V bankomatech České spořitelny lze zadat jednorázový příkaz, nikoliv standardní online platbu, proto připsání platby zabere až 3 pracovní dny.)
  • Bankovní převod – z účtu u kterékoli banky prostřednictvím příkazu k úhradě. Po splatnosti příkazu dostaneme platbu nejdéle do 3 pracovních dnů.
  • Platební karta – online v Internetové samoobsluze nebo v aplikaci Můj Vodafone– Vyúčtování nelze platit zahraničními kartami. Platba bude připsána nejpozději do 24 hodin.
  • Platba z mobilu (M-platby) – kdykoliv a kdekoliv. Platba bude připsána nejdéle do 24 hodin.
  • Platba pomocí QR kódu – QR platba vám usnadní vyplnění platebního příkazu v mobilní bankovní aplikaci a platba u nás bude nejpozději do 3 pracovních dnů.
  • Poštovní poukázka – klasika, ale zrovna rychlé to není. Platba k nám dorazí za 3 až 5 pracovních dnů.
  • Hotovostní platba na pobočce banky v Praze nebo Brně. Platba je na našem účtu následující pracovní den.
  • Platba ze zahraničí  – z účtu zahraniční banky.
  • Ve všech prodejnách prostřednictvím služby Platba expres – platba je připsána ihned po zadání do systému.

Platbu nelze provést přes SIPO.

Pokud máte na Plátci pouze ADSL číslo, není možné částku uhradit pomocí online plateb na muj.vodafone.cz ani bankomatem.

Pokud již nejste naším zákazníkem, můžete zaplatit poštovní poukázkou, bankovním převodem, hotovostní platbou, nebo inkasem, pokud jste ho měli aktivní ještě před ukončením služeb.

 

Jaká hesla potřebuji pro komunikaci s Vodafonem?

Abyste měl jistotu, že svůj Vodafone účet můžete spravovat jen vy, ověřujeme vás při každém hovoru s prodejcem nebo operátorem a zpravidla také při vstupu do samoobsluh Můj Vodafone. K ověření slouží heslo, které tvoří 4-6 číslic a můžete si ho kdykoliv změnit. Abyste mohl spravovat celý váš účet a všechna telefonní čísla pod ním, využívejte administrátorské heslo.

Zapomněl jste heslo nebo nemáte žádné nastavené?

Administrátorské heslo

Administrátorské heslo je společné pro celý zákaznický účet – lze se s ním přihlásit pod jakýmkoliv telefonním číslem na daném zákaznickém účtu. Poskytuje plnou kontrolu nad celým účtem a všemi jeho telefonními čísly.

Nefiremní zákazníci: Využijete ho zejména, pokud chcete změnit tarif nebo spravovat všechna vaše čísla najednou.

Firemní zákazníci: Umožňuje zobrazit Vyúčtování a historii plateb libovolného čísla, změnit tarif či balíčky nebo kontrolovat výdaje.

Uživatelské heslo

Uživatelské heslo je povinné pro každé telefonní číslo a neumožňuje provádění změn na vašem zákaznickém účtu. Slouží pouze pro přístup k informacím o daném telefonním čísle a zobrazení Chytrého přehledu, tedy vaší aktuální útraty.

Nefiremním zákazníkům umožní uživatelské heslo také zobrazit Vyúčtování a informace o platbách v případě jedné SIM na zákaznickém účtu a změnit balíček.

Heslo plátce (nepovinné)

Heslo plátce je nepovinné a poskytuje plnou kontrolu nad skupinou telefonních čísel, která mu přidělil administrátor. Plátce může zobrazit Vyúčtování a historii plateb, změnit tarif či balíčky a kontrolovat výdaje všech přidělených čísel. Plátce je ten, kdo je uvedený na Vyúčtování jako  příjemce.

Jaké heslo používám?

Své heslo získáváte automaticky při pořízení telefonní čísla. Heslo tvoří 4 až 6 náhodně vygenerovaných čísel. Při pořízení telefonního čísla na prodejně je možné si zadat libovolné heslo. Firemní zákazníci mají administrátorské heslo napsané ve smlouvě.

Úroveň hesla

Pokud nevíte, jaký typ hesla používáte, přihlaste se do samoobsluhy na muj.vodafone.cz. Po najetí myší na vaše přihlášené číslo uvidíte úroveň nastavených práv: Administrátor, Plátce nebo Uživatel.

Bezpečnost hesla

Pro maximální bezpečnost svého účtu volte hesla, která neobsahují několik stejných čísel nebo číselné řady. Vaše heslo nesdělujte nikdy nikomu jinému. Zajistíte tak, že se nikdo nedostane k vašemu účtu. Ani naši operátoři, ani prodejci nemohou zjistit vaše celé heslo. Pro vaše ověření se mohou zeptat pouze na dvě systémem určené číslice a nemohou výběr těchto číslic ovlivnit. Pro ochranu vašeho hesla doporučujeme sdělovat vždy jen tyto požadované číslice.

Kde si mohu zkontrolovat nastavení a využívání služeb a jednotlivá Vyúčtování?

Vyúčtování si můžete zkontrolovat v samoobsluze muj.vodafone.cz, kde přesně uvidíte služby využité v minulém zúčtovacím období a kolik za ně platíte.

Nemusíte čekat na tištěné Vyúčtování, v elektronické podobě je Vyúčtování k dispozici nejpozději do 3 kalendářních dní po ukončení příslušného zúčtovacího období v samoobsluze muj.vodafone.cz.

Co všechno si můžu v samoobsluze muj.vodafone.cz zkontrolovat po přihlášení pomocí platného hesla?

V menu Vyúčtování & útrata – Vyúčtování najdete aktuální částku k úhradě, kterou zde můžete rovnou zaplatit. Můžete využít úhradu platební kartou, pomocí QR kódu nebo si můžete vybrat jiný způsob platby. Pokud je částka k úhradě nižší než 120 Kč, není nutné ji platit. Automaticky vám ji převedeme do dalšího Vyúčtování

Abyste si zkontrolovali všechno, co jste za uplynulé období využili, podívejte se na detail Vyúčtování, kde najdete rozpis vaší útraty společně s přehledem, kolik jste provolali, proSMSkovali a prodatovali.

Detail si můžete zobrazit pro jednotlivá telefonní čísla pod vaším účtem anebo souhrnně pro všechna vaše telefonní čísla. Můžete si ho stáhnout a vytisknout.

Dále na muj.vodafone.cz najdete přehled šesti posledních Vyúčtování s informací, zda jste je již uhradil. Po kliknutí na „Zobrazit všechna Vyúčtování“ uvidíte předchozí Vyúčtování za služby až za 24 uplynulých období včetně údajů k jejich platbě. Vyúčtování si můžete stáhnout ve formátu PDF.

Potřebujete detailní rozpis jednotlivých hovorů, SMS a datových služeb?

Pokud potřebujete detailní rozpis vašich jednotlivých hovorů, SMS včetně telefonních čísel a mít přehled o tom, jak jste v posledním zúčtovacím období využíval data, stačí mít aktivní podrobné Vyúčtování.

Aktivovat si podrobné Vyúčtování můžete na muj.vodafone.cz v sekci Vyúčtování & útrata – Nastavení vyúčtování. V případě, že využíváte elektronické Vyúčtování, máte rozpis služeb zdarma. Pokud vám chodí tištěné Vyúčtování, za tento typ zaplatíte měsíčně 69,58 Kč vč. DPH. Jestli potřebuje Podrobné Vyúčtování jen jednorázově, obraťte se na linku péče o zákazníky.

Vyúčtování na Internetové samoobsluze

Chcete si zkontrolovat jaké služby máte aktivní? Případně služby změnit?

Jaké máte aktivní služby si můžete zkontrolovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby – Moje služby

(vodafone.cz)

 

Vodafone samoobsluha přihlášení
4.33 (86.67%) 6 votes