Hledáte Vodafone samoobsluha? Kde je přihlášení do Vodafone samoobsluhy, vše najde v našem článku.
Vodafone samoobsluha přihlášení
Do Vodafone samoobsluha se přihlásíte zde
Vodafone samoobsluha
Nejpohodlnější je inkaso – stačí jednou nastavit a pak už se nikdy nebudete muset o platby starat. Nejrychlejší a nejjednodušší je platba přes bankomat – jediné, co musíte zadat, je vaše telefonní číslo. Online můžete platit platební kartou na stránce muj.vodafone.cz
Kde najdu platební údaje? Kolik a kdy mám zaplatit?
Jakými způsoby můžete platit a za jak dlouho vaši platbu obdržíme?
- Inkaso – nejpohodlnější způsob úhrady. O platby se nemusíte starat a získáte volné jednotky navíc. Inkaso může proběhnout až 8 dní před splatností.
- Bankomat – jednoduše a rychle. Stačí vědět jen vaše telefonní číslo. Platba je připsána do 24 hodin. (V bankomatech České spořitelny lze zadat jednorázový příkaz, nikoliv standardní online platbu, proto připsání platby zabere až 3 pracovní dny.)
- Bankovní převod – z účtu u kterékoli banky prostřednictvím příkazu k úhradě. Po splatnosti příkazu dostaneme platbu nejdéle do 3 pracovních dnů.
- Platební karta – online v Internetové samoobsluze nebo v aplikaci Můj Vodafone– Vyúčtování nelze platit zahraničními kartami. Platba bude připsána nejpozději do 24 hodin.
- Platba z mobilu (M-platby) – kdykoliv a kdekoliv. Platba bude připsána nejdéle do 24 hodin.
- Platba pomocí QR kódu – QR platba vám usnadní vyplnění platebního příkazu v mobilní bankovní aplikaci a platba u nás bude nejpozději do 3 pracovních dnů.
- Poštovní poukázka – klasika, ale zrovna rychlé to není. Platba k nám dorazí za 3 až 5 pracovních dnů.
- Hotovostní platba na pobočce banky v Praze nebo Brně. Platba je na našem účtu následující pracovní den.
- Platba ze zahraničí – z účtu zahraniční banky.
- Ve všech prodejnách prostřednictvím služby Platba expres – platba je připsána ihned po zadání do systému.
Platbu nelze provést přes SIPO.
Pokud máte na Plátci pouze ADSL číslo, není možné částku uhradit pomocí online plateb na muj.vodafone.cz ani bankomatem.
Pokud již nejste naším zákazníkem, můžete zaplatit poštovní poukázkou, bankovním převodem, hotovostní platbou, nebo inkasem, pokud jste ho měli aktivní ještě před ukončením služeb.
Abyste měl jistotu, že svůj Vodafone účet můžete spravovat jen vy, ověřujeme vás při každém hovoru s prodejcem nebo operátorem a zpravidla také při vstupu do samoobsluh Můj Vodafone. K ověření slouží heslo, které tvoří 4-6 číslic a můžete si ho kdykoliv změnit. Abyste mohl spravovat celý váš účet a všechna telefonní čísla pod ním, využívejte administrátorské heslo.
Zapomněl jste heslo nebo nemáte žádné nastavené?
Administrátorské heslo
Administrátorské heslo je společné pro celý zákaznický účet – lze se s ním přihlásit pod jakýmkoliv telefonním číslem na daném zákaznickém účtu. Poskytuje plnou kontrolu nad celým účtem a všemi jeho telefonními čísly.
Nefiremní zákazníci: Využijete ho zejména, pokud chcete změnit tarif nebo spravovat všechna vaše čísla najednou.
Firemní zákazníci: Umožňuje zobrazit Vyúčtování a historii plateb libovolného čísla, změnit tarif či balíčky nebo kontrolovat výdaje.