UPC klientské centrum – www.upc.cz

UPC klientské centrum

Všechny potřebné informace o UPC klientské centrum. Kdy zavolat, jaké je telefonní číslo na UPC. Kontaktní informace UPC. Máte dotaz? Využijte komentářů. Každému se budeme věnovat a budeme se snažit otázky svědomitě zodpovědět.

UPC klientské centrum

Pro obecný dotaz týkající se vyúčtování, získávání informací o službách, změnách smlouvy a dalšími dotazy volejte na +420 241 005 100, Vyberte volbu 3 nebo 4
Dovolat se můžete ve všední dny mezi osmou ranní a osmou večerní. Nebo o víkendu mezi desátou a osmnáctou hodinou.

Pro technický dotaz nebo pro pomoc s poruchou volejte na +420 241 005 100 Volba číslo 2. Provozní doba je nadstandartní – NONSTOP – 24/7

Pro objednávku nových služeb volejte na číslo +420 844 222 111. Provozní doba je stejná jako u obecného dotazu.

UPC SKYPE

Kontaktovat můžete UPC také přes skype. UPC najdete pod jménem upc_cr_klientskecentrum

UPC Adresa

Kontaktovat můžete UPC také prostřednictvím papíru skrz poštu, adresa je následující:
UPC Česká republika s.r.o.
P.O.Box 53, Praha 3,
PSČ 130 11

Pokud uvažujete o ukončení služby od UPC, kontaktujte UPC, nejprve na telefonním čísle 241 005 100 nebo prostřednictvím webového formuláře. Budou se Vás snažit přemluvit, ať u nich zůstanete. Případně můžete další informace načerpat v našem článku. Kde se problematice výpovědí věnujeme podrobněji:Výpověď smlouvy UPC vzor.

Máte vlastní zkušenost se společností UPC? Napište nám ji do komentářů. Na každý komentář odpovíme. Váš názor je to nejcennější!

UPC klientské centrum – www.upc.cz
3.4 (68%) 5 votes


5 komentářů u “UPC klientské centrum – www.upc.cz”

  1. Chceme pořídit naší 88.leté mamince novou televizi Philips 24PHH4109. Údajně má zabudovaný settopbox. V současné době má starou analogovou televizi, váš settopbox na příjem digitální televize a dva ovladače.
    Chceme, aby ovládání nové televize bylo pro ni co nejjednodušší. Skutečně jí bude stačit settopbox zabudovaný v televizi a jeden ovladač?
    Děkuji za odpověď.

  2. Dobrý den jsem vaším klientem mám balíček televize a internet a chtěla jsem se zeptat jestli jde aby synovi šli v pokojíku take programy co mám já a jak to udělat .Děkuji Pernetová

    1. Dobrý den, určitě to jde, ale není to zdarma. Stačí určitě kontaktovat klientské centrum viz náš článek a oni vše zařídí.

      Redakce

  3. Dobrý den . Dostal jsem upomínku na nedoplatek přestože platím pravidelně z inkasa.Zajímalo by mě za co to je. Nedoplatek činí 505,26 Kč. Klientské číslo učtu 39272121. Děkuji za odpovědˇ.

Napsat komentář: Zuzana Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *