UPC.cz podmínky 2016 platné od ledna + ceník služeb 2016

Firma Upc, poskytovatel internetu a kabelové televize mění od počátku roku 2016 ceny za své služby, všeobecné obchodní podmínky a rozsah služeb. Pojďmě se společně podívat na připravované změny. Více v něšem článku UPC.cz podmínky 2016 platné od ledna + ceník služeb 2016.

UPC.cz všeobecné podmínky 2016 platné od 15.ledna

Od 15.1.2016 dochází ke změně podmínek společnosti UPC. O tom, jak se změna dotkne právě Vás jste byli, nebo budete informování emailem nebo dopisem od UPC. Změny si také můžete ověřit v zákaznickém portálu UPC, odkaz na něj naleznete na konci článku.
Změna je účinná pro všechyn zákazníky UPC od 15.1.2016, ve vyúčtocání se změny projeví od 15.1.,23.1, nebo 1.2. podle Vašeho platebního období.

UPC.cz podmínky 2016 platné od ledna + ceník služeb 2016
UPC.cz podmínky 2016 platné od ledna + ceník služeb 2016

Všeobecné obchodní podmínky UPC byly upraveny dle slov UPC následovně:

Upravili jsme je tak, aby pro Vás byly co nejsrozumitelnější a abyste v nich vždy našli informace, které hledáte. Například jsme upřesnili některé situace, které podle našich zkušeností vyvolávaly Vaše dotazy a nejasnosti. Také jsme přidali ustanovení, které Vám může ulehčit komunikaci s námi.

Všeobecné obchodní podmínky jsou ke stažení či prohlednutí zde:
Obchodní podmínky UPC internet + kabelová televize a další od půlky ledna 2016

Prohlédnout si také můžete novou specifikaci služeb od 15.1.2016 zde:
Specifikace služeb od 15.1.2016

Ceník Služeb UPC 2016 – platný od 15.1.2016

Ceník služeb UPC byl znovu předělán jako loni. O tom, kolik budete platit v příštím roce se může dočíst níže v ceník služeb UPC 2016:
Ceník služeb UPC od půlky ledna 2016

ZMěna služeb nemá vliv na věrnostní období.

Ukončení služeb UPC

Nelíbí se Vám změny, které UPC udělala?
Máte pak ze zákona právo ke dni nabytí účinnosti změny služby UPC bez sankce ukončit. Pokud se takto rozhodnete, písemně je informujte co nejdříve (nejpozději však den před plánovanou změnou služeb/Všeobecných podmínek), aby byli schopni Vaši žádost včas technicky zpracovat. V tomto případě je třeba zaslat dopis s vlastnoručním podpisem a jako důvod ukončení uvést, zda nesouhlasíte se změnou Všeobecných podmínek nebo se změnou služeb.
Více v článku – Výpověď služeb UPC
Výše plateb SIPO se změní automaticky, inkaso z účtu je třeba zkontrolovat, zda máte dost vysoký limit.

Odkaz na Zákaznický portál UPC

UPC.cz podmínky 2016 platné od ledna + ceník služeb 2016
2.17 (43.33%) 12 votes


13 komentářů u “UPC.cz podmínky 2016 platné od ledna + ceník služeb 2016”

  1. Dobrý den,
    od Vaší společnosti využíváme pouze společnou anténu.
    V nových podmínkách jsem o této službě nenašla žádné informace.

  2. Dobrý den, využívám vaši kabel. TV službu MINI. Již několik měsíců nám x-krát denně vypadává zvuk, což je velmi rušivé a již jsem to několikrát telefonicky řešila s vašimi pracovníky. Ve finále to dopadlo tak, že jsem dostala tlf.č. na tech. podporu a měsíční poplatek mi byl snížen z 230,99Kč na 100,-Kč. Do dnešního dne mi od vás nepřišla žádná písemnost, kde je změna uvedena a v novém vyúčtování mám opět částku 230,99Kč! Ptám se tedy, jak je to možné a odkdy mi bude snížená částka účtována? Předpokládám, že nešlo z vaší strany jen o motto – slibem nezarmoutíš. Vše toto se událo po dotazu, jak mám postupovat v odchodu od vás ke konkrétní konkurenční společnosti. Děkuji za odpověď. Maršíková Eva

  3. Dobrý den, prosím o zaslání tištěného vyůčtování za služby UPC, nějak jsem ztratila přehled zda mám stále slevu či nikoliv. Jsem vašim klientem prakticky od počátku vašeho působení v OSTRAVĚ. Věřím, že budu dále věrným zákazníkem i přesto, že neustále zvedáte ceny z oddůvodněním zkvalitňování služeb – o čemž někdy opravdu pochybuji. Děkuji a přeji hezký den

  4. Dobrý den,
    prosím o zrušení poplatku za UPC , již několik let nemáme na sídlišti kabelovku.
    č. smlouvy 908419-8 z 25.5.2001 a č. SIPA 1321203370/01 na částku 68,- kč.
    děkuji a křeji krásný den.

  5. Mám tarif DIGI Mini (231Kč/měs) jak se změní cena po 15.01.2016,bez mého zásahu do změn a chci zůstat u kabelocky UPC,děkuji

  6. Vážená UPC dovoluji si Vám na psát jelikož stále zdražujete.Když jsem k vám se nahlásila a brala od Vás internet tak jsem ho měla za 200 Kč pak jste mě ho zdražili o 58 Kč tedˇ chcete další peníze.Jelikož mám jenom internet od vás a nemám od vás televizi jen internet tak jeto smutné že zase chcete po mě peníze sice jeto jen 22 Kč ale já s tím nesouhlasím protože věčně něco nefunguje tak chci nechat ten TARIF steny Mini (258 Kč/měsíčně) jak se změní cena od 15.1.2016 jak já vím bez mého zásahu do změn a chtěla bych zůstat u kabelu UPC nadále předem děkuji za pochopený.Děkuji Volgjiová

  7. Dobrý den chtěla bych se zeptat jak to bude po 15.01.2016 máme balíček internet200+a horizon kompet+ za 1009 bez zařízení jestli ta cena zůstane stejná děkuji zakladné vyřízení.

  8. nepotřebujeme a nevyužíváme služby jako:
    K Vaší digitální televizi navíc získáte :

    • Více než 1000 titulů všech žánrů ke zhlédnutí zcela zdarma ve videotéce My Prime

    • Horizon Go – aplikaci, díky které Vám už nikdy neunikne Váš oblíbený pořad, i když zrovna nebudete u televize! Pohodlně si jej pustíte na svém notebooku, mobilu nebo tabletu.

    Nemusíte se o nic starat, Balíček Internet 240+ s Horizon Komfort+ Vám automaticky aktivujeme.

    Rychlost internetu nám stačí, tak jak máme, nechceme vyšší, a tyto služby také nevyužíváme a nechystáme se využívat:
    Wi-Free: bezdrátová síť zdarma s více než 200 000 hotspoty po celé ČR!

    • Bez čekání načtete i webové stránky, na kterých je čím dál více dat
    • Bez sekání přehrajete i online filmy v HD
    • Bez nesnází odešlete i stáhnete velké přílohy e-mailů

    Máme zájem
    o telefon – (zatím, do budoucnosti asi odhlásíme)
    o normální připojení k internetu- jako doposud
    o TV pořady – žádné jejich nahrávání, jen obyčejné sledování z nabídky: české a slovenské programy, sport kabel 61-75 a to něco z filmů a dokumentů, co bylo v nabídce komfort, ostatní neposloucháme a tudíž nepotřebujeme.

    Nemám zájem platit více peněz za něco, co nebudeme využívat. Je to vaše změna, která nevychází z našich požadavků a z toho důvodu nesouhlasím z navýšením o 51 Kč.

    Trvám na původní smlouvě, případně podobné k oboustranné spokojenosti. Děkuji za pochopení a čekám Vaši odpověď.

    Radmila Němcová, 607884702

    Č.smlouvy: 39621741
    Zdeněk Němec
    Ellnerové 3104/4
    Praha 10

  9. Dávám výpověd k 15.1.2016. Potvrzuji písemnou výpověd zaslanou 7.12.2015.

    číslo smlouvy:3846534—-1 na některé smluvě 1 je jinde ne.

    Děkuji.

  10. Vážený pan Frans-Willem de Kloet
    Generální ředitel společnosti

    Vážený pane řediteli,
    nežádal jsem od vaší firmy UPC o jakékoliv vaše, jak píšete „Zkvalitňování služeb a převedení na Balíček internet 100, Horizon Komfort a ani o navýšení měsíčního poplatku o 40 Kč za něco, co se mi jednostranně snažíte vnutit a co nehodlám používat, neboť to vůbec nepotřebuji. Netoužím ani po žádné videotéce či Horizon Go a pod. za další poplatek 9Kč, jak mi bylo telefonicky nabízeno a ani po ostatních dalších vašich „skvělých novinkách.“ Kdybych se někdy v budoucnu rozhodl používat některou z vašich „novinek“, dokážu si ji u vás objednat sám ze své vlastní vůle.
    Požádal jsem dne 3.12.2015 telefonicky UPC pouze o nákup CA Modulu k TV přístroji. O nic jiného jsem nikoho nežádal.
    Bylo mi sděleno vaší pracovnicí, že CA Modul již koupit nelze, neboť váš dodavatel prý Moduly přestal dodávat. Mám tomuto tvrzení uvěřit nebo jde o vědomou, nechvalně známou obchodní praktiku, jak donutit zákazníka k nevýhodnému rozhodnutí? Jako alternativa mi byla nabídnuta možnost pronajmout si tento CA Modul za měsíční poplatek 70Kč . V tomto případě onen dodavatel náhle Moduly opět dodává, nebo jak tomu lze rozumět?? Mezitím, co jsem byl hospitalizován v nemocnici, obdržela manželka zprávu, že 9.12.2015 váš technik CA Modul přinese k nám domů a mezi dveřmi předá. Tak se také stalo. Jako švihnutím kouzelného proutku byl najednou CA Modul na světě, nikoliv však ke koupi,ale jak lze lehce uhodnout jen a jen k pronájmu. Nechce se mi uvěřit tomu, že svým zákazníkům úmyslně necháváte vyprávět historku o zlém dodavateli CA Modulů a možná za ni i vyplácíte provize, když se podaří zákazníka zviklat a nechá si poté cokoliv vnutit, což je pro vás zřejmě dostatečným důvodem ke změně smlouvy s navýšením poplatků.

    Před každým telefonním hovorem s UPC je volající upozorněn, že hovor je monitorován a tak máte možnost si telefonát přehrát a posoudit důvod mého telefonátu dne 3.12.2015 s UPC, a poté třeba také vyhledat si a ověřit veškeré mé platby od počátku vzniku smlouvy o nichž se níže zmiňuji.

    Až do poloviny roku 2013 jste mne nechali stále platit měsíční poplatek ve výši přes 1200 Kč a to v době, kdy tato služba již byla dávno zlevněna a nikdo mi z UPC, kupodivu, neposlal žádné Oznámení o změně podmínek v můj prospěch a neoznámil mi tímto vaše „zkvalitnění služeb“, že místo 1200 Kč budu platit cca 800 Kč. Až na popud svého známého, jež má přehled v tomto oboru jsem požádal UPC o přehodnocení ceny a od té doby jsem se pohyboval kolem 803 Kč měsíčně, do dnešních 820 Kč dle stávající smlouvy.
    Dosavadní smluvená a poskytovaná služba mi dostatečně stačí. Na ostatní vaše vnucované nabídky nereflektuji. Zřejmě vám váš firemní styl dopisu nic neříká, ale váš dopis vyznívá jako jednostranný diktát, kdy stavíte své dlouholeté uživatele vašich služeb do role bezmocného a vydíratelného rukojmí když vaše agresivní „Oznámení“ v podstatě vyznívá ve smyslu „Buď člověče přistoupíš na to, co jsme ti tu předložili a poslušně budeš platit to, co jsme ti určili,, nebo máš jedinou možnost – vypovědět smlouvu, rádi tě oželíme…“
    K doplnění a identifikaci uvádím: Dosavadní mé č. smlouvy 19027552 je prý neplatné a bylo jako takové údajně zrušeno. Náhradou mi bylo dne 3.12.2015 telefonicky nadiktováno mé nové číslo smlouvy 3820011 o jejímž obsahu zhola nic nevím,neboť nikdo z vaší firmy se nenamáhal mne oslovit a smlouvu zaslat.k odsouhlasení. Pokud si tedy ještě něco ze školy pamatuji, pak smlouva by měla stále být oboustranným projevem vůle, který vzniká dohodou dvou či více stran. Smlouva může být měněna písemnými dodatky a stvrzeny souhlasem obou stran. Dále jen podotýkám, že smlouva nabývá na platnosti a účinnosti dnem podpisu obou smluvních stran, nikoliv z rozhodnutí jedné smluvní strany, a to k vámi nařízenému datu 23.1.2016.
    Žádné z výše zmiňovaných základních pravidel ohledně změn Smlouvy, jsem ani po bedlivém prostudování vámi zaslaného Oznámení, bohužel, nenalezl.

    Jestliže skutečně máte na mysli jako svou prioritu poskytovat služby na vysoké úrovni, začít můžete třeba tím, že budete ctít zásady slušnosti a zdvořilosti vůči svým zákazníkům, aby v budoucnu vaši zákazníci již nikdy neobdrželi podobné, arogantně laděné Oznámení o změně služby.
    Přivítám, jestliže mnou odebírané služby zůstanou tak jak jsou nastaveny do listopadu 2015, a také, zda se najde přece jen ve firmě možnost k zakoupení CA Modulu…
    Vážený pane řediteli, dne 18.12.2015, po přečtení Vašeho Oznámení, jsem Vám emailem zaslal svůj nesouhlas s jednostrannou změnou smlouvy, na který jsem dosud od Vás neobdržel odpověď.
    S přáním hezkých a pohodových Vánoc – V.T.

    1. Pane Václave, soucítím s vámi. I já jsem požádal o menší nabídku služeb. Nyní čekám již 5 dní na reakci UPC, naopak mi proti mé vůli od prosince zvýšili skokově skoro o 400 korun měsíční poplatek. Pěkně mě naštvali. Kamelský

  11. Dobrý den, na váš tel se nedá dovolat
    Potřeboval bych vědět kolik budu platit UPC /pouze tel základ KLASIK/po úpravě cen. DOsud jsem platil b 277,99 platba fakt. vyůčtování č.213409885, v.s.39944471. Děkuji Novotný

  12. Dobrý den,
    jak vidím nejsem sám,kdo není spokojen s novým,,Horizonem,,.I když mi byla slíbena náprava a proto jsem nepodal výpověď a to i přes zdražení za kvalitnější služby,které určitě nejsou.Stále musím přepínat a hledat,protože obraz nevyplní obrazovku,kabel ethernet nemám kam zapojit,teletext je funkční tak 30% a to jen na některých programech a běda když se dostanu na volnou stránku tak musím často až vypnout televizi abych se dostal zpět na program.Chtěl bych znát,zda li se služby dostanou do normálu. Děkuji

Napsat komentář: Jana Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *