Moje kb banka přihlášení

Potřebujete se přihlásit do moje banka od kb? V našem článku naleznete jak na to. Jak se přihlásit do Moje banka od Komerční banky. Pro příhlášení do kb moje banka, pokračujte v našem článku.

Moje kb banka přihlášení
Moje kb banka přihlášení

Moje kb banka přihlášení


Moje kb banka přihlášení klikněte zde

Moje kb banka přihlášení – Tipy a rady pro snadnou obsluhu

Víte, jak jednoduše a rychle zadávat často se opakující platební příkazy?

Po zadání všech údajů do okna Platebního příkazu stiskněte tlačítko Uložit jako šablonu. Šablonu označte libovolným názvem. Při dalším odesílání platebního příkazu se stejnými údaji vyberte z vyklápěcího seznamu šablon Vámi požadovaný název šablony příkazu.

Víte, jak jednoduše a rychle zadávat zahraniční platbu?

V okně Zahraniční platby zadejte SWIFT banky protistrany a stiskněte tlačítko Ověřit banku příjemce. Jednoduchý průvodce Vám zde umožní snadno vyplnit údaje o bance příjemce. U opakujících se zahraničních plateb Vám doporučujeme uložit platbu jako šablonu.

Víte, jak okamžitě zjistíte platby provedené Vaší platební kartou?

V přehledu Blokace z platebních karet okamžitě vidíte částky, které byly ověřeny a zaplaceny platební kartou vydanou k Vašemu účtu.

Přejete si zrušit zasílání papírových výpisů do Vaší schránky?

V nabídce Hlavní menu/Výpisy/Přehled nastavení výpisů si nastavte zasílání výpisů v elektronické podobě ve Vámi požadované frekvenci. Elektronické výpisy si budete moci stahovat přímo v aplikaci MojeBanka. Zároveň máte možnost být informováni o tom, že Váš elektronický výpis je v aplikaci připraven ke stažení – toho docílíte tak, že si v menu Nastavení oznámení/Ostatní oznámení/Výpisy zvolíte číslo účtu, druh výpisu, o kterém chcete být informováni, příjemce zpráv a kanál, prostřednictvím kterého Vám zprávu zašleme (e-mail, fax, SMS).

Víte, jak snadno dobít sobě nebo svým blízkým předplacenou kartu tuzemského mobilního operátora?

V menu klikněte na položku Mobilní služby/Dobití kreditu. Vyberete operátora, zadáte částku a telefonní číslo, které chcete dobít. Během několika sekund bude Vaše karta dobita.

Víte, jak se jednoduše orientovat ve svých účtech? Pojmenujte si je!

Pokud v rámci služby MojeBanka spravujete více účtů a špatně se orientujete v jejich číslech, doporučujeme Vám si tyto účty pojmenovat. Vlastní pojmenování účtů můžete provést v nabídce Administrace/Administrace uživatelů/Pojmenování vlastních účtů. Nastavené pojmenování účtů se zobrazuje pouze Vám.

Víte, jak okamžitě informovat protistranu o Vašem odeslání platby?

V okně pro zadání platebního příkazu klikněte na záložku Oznámení. Zadejte komunikační kanál (SMS, e-mail, fax), jímž bude zpráva doručena; a příslušné kontaktní údaje. Vybraná osoba bude bezprostředně informována o odeslání platby.

Víte, jakým způsobem můžete v rámci ČR posílat platby v cizích měnách?

Ze svého korunového nebo cizoměnového účtu můžete zasílat platební příkazy v cizí měně prostřednictvím nabídky Platební příkazy/Příkaz k úhradě v CM. Účet protistrany musí být v tomto případě veden u Komerční banky.

Víte, že můžete své účty pohodlně ovládat přímo z prostředí Vašeho účetního systému?

Pokud používáte Přímý kanál, nenáročnou nadstavbu služby MojeBanka, můžete velmi elegantně zasílat platební příkazy a stahovat transakční historii přímo z prostředí Vašeho účetního systému.

Víte, jak mít dokonalý přehled o transakcích provedených Vaší platební kartou?

Nastavte si zasílání SMS zpráv o každé platbě platební kartou. V nabídce Nastavení oznámení/Oznámení o operacích platební kartou si zvolte požadovanou platební kartu a minimální částku pro zaslání zprávy. Následně budete po každé ověřené transakci platební kartou okamžitě informováni prostřednictvím SMS zprávy na Váš mobilní telefon. Můžete tak včas předejít případnému zneužití karty.

Chcete každé ráno obdržet SMS zprávu s informací o Vašem aktuálním zůstatku na účtu?

V nabídce Nastavení oznámení/Oznámení o zůstatku si vyberte typ účtu, číslo účtu a případně minimální částku změny zůstatku pro zaslání zprávy. Následně budete pravidelně každé ráno informováni prostřednictvím SMS zprávy o výši zůstatku na Vašem účtu.

Přejete si bezplatně a ve Vámi zvoleném čase získat informace od telefonního bankéře?

V nabídce Mám zájem o… si zvolte produkt, který Vás zajímá. V otevřeném okně pak zadejte telefonní číslo a čas, kdy si přejete být kontaktováni. Následně Vás bude ve zvolený čas kontaktovat telefonní bankéř. Některé vybrané produkty si můžete rovnou objednat.

Víte, jak jednoduše a přehledně posílat pravidelné platby (elektřina, nájem, telefon)?

V nabídce Platební příkazy zvolte položku Pravidelné platby. V otevřeném okně stiskněte tlačítko Přidat a vyberte ty šablony příkazů, které si přejete posílat jako pravidelné platby. Platby za elektřinu, nájem, telefon, leasing apod. pak můžete jednoduše a hromadně posílat z jednoho místa.

Služba MojeBanka je určena:

  • občanům, podnikatelům a firmám

Charakteristika služby MojeBanka:

  • moderní služba KB umožňující provádět každodenní bankovní operace prostřednictvím internetu
  • nepřetržitý přístup do banky z počítače připojeného k internetu z pohodlí svého domova či kanceláře
  • pomocí MojeBanka můžete obsluhovat všechny své účty, které lze určením rozsahu přístupových práv zpřístupnit i více uživatelům
  • zapamatovatelný design, který poskytuje uživatelsky přívětivé ovládání
  • bezpečnostní řešení je navrženo v souladu se standardy elektronického podpisu
    • špičková úroveň zabezpečení v obou směrech komunikace
      • při komunikaci mezi bankou a uživatelem
      • při podepisování příkazů v rámci služby
    • veškerá komunikace probíhá v protokolu SSL (Secure Socket Layer)
    • každou aktivní operaci uživatel podepisuje svým elektronickým podpisem
    • v případě certifikátu v souboru je každá operace doplněna autorizačním SMS kódem

Výhody služby MojeBanka:

  • výrazná úspora času při vyřizování vašich finančních záležitostí – odpadá nutnost navštěvovat pobočku
  • neustálá kontrola nad pohyby na účtech
  • okamžitý přehled o aktuálním zůstatku
  • kdykoliv k dispozici – každý den v roce, v kteroukoli denní či noční dobu
  • velmi jednoduché a srozumitelné ovládání
  • finanční úspory – zadávání příkazů je levnější než na pobočce
  • vyspělé bezpečnostní řešení založené na standardech elektronického podpisu
  • profesionálně vyškolená uživatelská podpora na lince +420 955 551 552
  • služba je dostupná rovněž v anglickém jazyce

Služba MojeBanka umožní:

  • Mít aktuální informace o účtech a transakcích
    • aktuální informace o všech účtech a dalších produktech, které máte prostřednictvím služby zpřístupněny a nabízí nejčastěji používané funkce
    • transakční historie Vám umožňuje prohlížet si historii příkazů zúčtovaných na vybraném účtu
    • zasílání SMS zpráv, e-mailů nebo faxů o nejrůznějších událostech na účtech (např. informace o zůstatku, informace o přijatých platbách, oznámení o operacích platební kartou atd.)
    • přehled aktuálních dostupných úvěrových limitů pro možnost okamžitého získání úvěru bez dokládání příjmů a bez zajištění
    • informace o zajímavých nabídkách KB či o důležitých provozních záležitostech prostřednictvím služby „Schránka“
  • Získávat elektronické výpisy k účtům a platebním kartám
    • stahování elektronických výpisů k účtům a platebním kartám s možností úplného zrušení zasílání papírových výpisů
    • úprava limitů platebních karet, povolení / zablokování karet pro platby na internetu
  • Snadno provádět platby a další operace
    • jednoduché zadávání příkazů k úhradě a inkasu, trvalých příkazů, povolení k inkasu, SIPO či inkasu pro O2 Czech republic, a.s.
    • možnost dobíjení kreditu mobilních telefonů všech tuzemských operátorů a v případě Vodafone i platit faktury za jeho služby
    • snadné vyplňování údajů u zahraničních plateb s využitím průvodce
    • možnost přednastavení šablon s informacemi o pravidelných platbách
    • vícenásobná kontrola nad provedenými transakcemi – podle principu „účetní připravuje, manažer autorizuje“
    • možnost vlastního pojmenování účtů
  • Sjednat spotřebitelský úvěr nebo kreditní kartu on-line
    • v případě předschváleného limitu, který MojeBanka zobrazuje, lze celý proces až po načerpání částky na běžný účet provést z pohodlí domova
  • Investovat do podílových fondů
    • možnost on-line uzavřít smlouvu o investování do podílových fondů
    • z pohodlí svého domova či kanceláře můžete investovat do široké nabídky fondů IKS a SGAM, provádět odkupy podílových listů a přestupy mezi fondy
  • Ovládat pohodlně vaše účty – kdykoli a kdekoli
    • službu můžete používat kdekoli a kdykoliv na celém světě prostřednictvím počítače připojeného k internetu bez ohledu na otevírací dobu banky
    • MojeBanka nabízí přehledné menu a intuitivní ovládání. Základní nástroje jsou dostupné přímo z hlavní stránky aplikace
  • Využívat servis a poradenství
    • 24 hodin denně je k dispozici profesionální uživatelská podpora na telefonní lince +420 955 551 552
  • Objednat si další služby KB
    • pomocí jednoduchého formuláře si lze vyžádat podrobné informace o dalších službách KB a vybrané služby si objednat
    • telefonní bankéř Vás bude kontaktovat v době, kterou si sami zvolíte

Nezbytnosti k MojeBanka:

  • pro uzavření smlouvy je třeba přinést platný průkaz totožnosti
    • občané ČR: občanský průkaz
    • cizinci s trvalým pobytem v ČR: průkaz o povolení k pobytu pro cizince s vyznačením trvalého pobytu v ČR
    • cizinci bez trvalého pobytu v ČR: cestovní pas
  • pro zmocnění dalších osob k přístupu na Váš účet se dotyčné osoby musí dostavit na pobočku se stejnými doklady.
  • pro založení firemního účtu u KB přineste rovněž živnostenský list nebo výpis z obchodního rejstříku.
  • Osobní certifikát
    • první nezbytný krok pro založení služby MojeBanka je vytvoření osobního certifikátu v souboru nebo na čipové kartě
    • pro používání osobního certifikátu v souboru je nezbytné mít pro aktivní operace registrované mobilní telefonní číslo pro zasílání autorizačních SMS zpráv
    • certifikát bude sloužit pro zabezpečení komunikace mezi Vámi a bankou – pro přihlašování a při podepisování jednotlivých transakcí
    • osobní certifikát má podobu souboru a může být uložen na přenosném médiu (na disketě, USB flash disku, CD) nebo načipové kartě (v případě použití čipové karty je nutné nainstalovat čtecí zařízení)

Jak získat osobní certifikát KB?

  • Na své pobočce Komerční banky uzavřete příslušnou smlouvu. Následně si doma vyzvedněte funkční osobní certifikátz Certifikačního průvodce.
  • Pro použití certifikátu na čipové kartě navštivte svoji pobočku Komerční banky. Zde uzavřete příslušnou smlouvuo použití certifikátu na čipové kartě a na místě obdržíte funkční osobní certifikát na čipové kartě.

Jak získat MojeBanka?

  • kontaktujte svého bankovního poradce
  • volejte bezplatnou Infolinku KB 800 521 521
Moje kb banka přihlášení
3.75 (75%) 4 votes


3 komentářů u “Moje kb banka přihlášení”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *