Era – Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení

Era - Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení

Era – Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení
Chcete se přihlásit do svého internetbankingu era poštovní spořitelna a nevíte adresu? My Vám poradíme, jak se do svého bankovnictví dostanete. Více v našem článku Era – Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení.

Era – Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení



Přihlášení probíhá úplně jednoduše.

Nejdříve se dostanete na stránku internet bankingu – odkaz je na konci článku.

Otevře se Vám stránka, na pravé straně máte v červeném rámečku prostor pro vyplnění přihlašovacích údajů. Nejdříve vyplníme Vaše přihlašovací jméno a do druhé kolonky přihlašovací heslo. Nikomu své heslo pro přihlášení do era poštovní spořitelna internet banking nesdělujte! Nikdo Vás o heslo ani nebude nikde jinde žádat. Navíc Vaše heslo nezná ani poštovní spořitelna, je kódované a jeho hodnoty se porovnávají až v databázi, kde se jedná o řetězec několika desitek znaků.

Potá stačí jen kliknout na žluté tlačítko a přihlásit se.
Při přihlašování si dejte pozor na velké a malé znaky!

Odkaz na Era internetbanking poštovní spořitelny

Era – Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení
3.05 (61%) 20 votes


21 komentářů u “Era – Poštovní spořitelna internetbanking přihlášení”

  1. Vážená Poštovní spořitelno – ERA,
    jednou měsíčně používám internetbanking, abych uhradil různé poplatky, ale téměř vždy narazím na problematiku se vůbec
    přihlásit. Vím, že to děláte z důvodu zabezpečení systému, ale pro starší občany
    to způsobuje velmi vážné problémy, se vůbec přihlásit. Doufám, že pochopíte
    starší občany, ale nevím co s tím dál.
    S pozdravem
    Rudolf Kraus

  2. Musím souhlasit s panem Krausem, byl jsem velice spokojen se způsobem komunikace s bankou a to E-bankou, než jí prodal KOčárník Raiffaizenu. Od té doby se to ale změnilo, jen banka používá klamavou reklamu o tom, že nemusí v kladatel platit žádné= poplatky a ponechali si jako podmínku Kočárnika E-konto.
    Jste ceřinou společností silné banky, které zas ČR odpustil dluh z dělení federace pan Zeman,předseda vlády ČR. Investujte do pořádného softwearu a za cenu několik podmiňovacích hesel zjednodušte a zrychlete komunikaci klienta s účtem!!! H

  3. Jsem rád, že se zvyšuje bezpečnost převodu peněz,ale v mnoha případech to komplikuje jejich odesílání. neboť službu používám tak 3x do měsíce a pak se divím.že je to zase jinak.

  4. Souhlasím s panem Krausem,potřebuji se dostat na můj účet,jsem stará žena a ty vaše změny mě nevyhovují.

  5. jsem starší pán který není zběhlí v internetu.Přihlásil jsem se do Era portálu poznačil jsem si uživatelské jméno i heslo ale schoval jsem si ho tak že ho sám namůžu najít a teď nevím jak se přihlásit.Děkuji za radu

  6. Musím souhlasit s předchozími komentáři. Také se přihlašuji zhruba jednou měsíčně a pokaždé mám s přihlášením velké potíže i přesto, že jsem si heslo pečlivě poznamenala… téměř vždy se mi objeví, že je chybné, musím žádat o obnovení a občas, jako dnes, se mi to nepovede vůbec. Mám pocit, že před pár lety, když jsem interbanking začala používat, jsem takové potíže neměla. A byla jsem velmi spokojená, že nemusím chodit ani do banky, ani na poštu. Nyní mé nadšení zcela vyprchalo.

  7. Drive v pohodě přihlášení i přehled.Nyni od února to nové přihlašeni nestoji za nic a přehled rovněž.

  8. Služby jsou v poslední době zcela nevyhovující. Opravdu asi nikdo z nás nemá čas zabývat se neustálou inovací, která je čím dál tím víc nevyhovující a dochází ke zbytečné ztrátě času klienta, než pochopí, co jste zas vymyslely a jakým způsobem se přihlásit.

  9. Najít v chaotické internetové nabídce ERY plné reklam správný odkaz na přihlášení na účet je případ pro Colomba. Ač se snažím už 3/4 hod. nemohu najít ten správný odkaz k přihlášení. Proč to tak komplikujete ?
    Navíc se chce přepsat přiložený kód, který je mnohdy tak napsaný, že nelze poznat, zda se jedná o velké či malé písmeno, nebo o co hůř zda se jedná o číslo, nebo nějaké jiné hausnumero. Proč to všechno, proboha.
    Poučte se z České spořitelny !!!!

  10. připojuji se k výše uvedeným komentářům, ani mně se nedaří najít přihlášení

  11. Kdybych to věděl že to máte každou chvílku jinak k přihlášení tak bych určitě k vám nepřešel. Asi přejdu zpět k české spořitelně. který hnup to předělal. Nemůžu se dostat na úsvůj účet

  12. Také to pro mě není jednoduché se přihlásit – jsem též starší osoba 82 let s počítačem kamarádím asi 10 let – ale dnes ne a ne se přihlásit. Věřím, že nás chráníte proti zlodějům dat, za to děkuji, ale veškeré platby posílám prostřednictvím Interbanky a dnes mi to nejde.

    1. Také to pro mě není jednoduché se přihlásit – jsem též starší osoba 82 let s počítačem kamarádím asi 10 let – ale dnes ne a ne se přihlásit. Věřím, že nás chráníte proti zlodějům dat, za to děkuji, ale veškeré platby posílám prostřednictvím Interbanky a dnes mi to nejde.

  13. Prosím o informaci zda jsou při prioritní platbě peníze​ převedeny na účet ihned ještě týž den a jaký je poplatek za tuto službu, děkuji Konakova.

  14. Přihlášení je absolutní katastrofa!!! Lze se s tím zabývat celý den. Proč musí stránka vypadat pořád jinak? Jak má člověk vůbec uhodnout kde je správně a co je nějaký podvh?
    Už toho mám dost, a zřejmě se poohlédnu po jiné bance.
    Dagmar Noldenová

  15. To snad není pravda, už u počitače sedím půl hodiny a nejsem schopna najít, kde se mohu přihlásit na svůj účet. A to jsem ještě dostala upozornění, že díky inflaci mám na fakturu doplatit 4,- Kč. Tak už tady úplně soptím, proč se pořád vše předělává. To musím osluhovat přes internetbanking tři banky a každá si dává záležet aby to bylo pokaždé jiné. Už mě to opravdu nebaví.

Napsat komentář: Rudolf Kraus Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *